2021年6月5日 星期六

一年容易又IBON

 話說早幾日前6月1 日開始,2021年IBON又出爐啦,每到呢個時候總係會有人看不起這回報不高的投資產品,的確,2%對於一些收息人仕來說,的確吸引力不大,在股票市場很容易也可以找到3%至6%回報的股票,包括在下都是這樣認為的,但每次有IBON發售,我也會照抽無誤😂😂,為什麼?因為雖然回報率不高,但對我來說可以是一樣近乎零風險的產品,所以對於現在欠缺安全感的我,用來平衡自己組合的風險也是一個不錯的選擇😛!

是次IBON的認購期直至 2021年6月11日的14:00

嚴重欠缺安全感的人仕要留意認購期了😌

5 則留言:

  1. 咸魚一條~睇blog年幾都未留言試吓先
    今年第一次抽ibond總算有行動了🙈
    追求自由人@年

    回覆刪除
  2. 哈哈,魔鬼魚你好!你意思是一直有睇我呢個BLOG?如果是真的,實在太驚訝了!😂😂希望大家都抽中啦!

    回覆刪除
  3. 梗係⋯唔係喇,我係睇阿B講股(日更),由雲地兄既連結睇到你文章,上一篇有人留言我又留言大家開心下🤗
    驚訝既係我約略睇晒你之前既文章🙈
    打工仔只有做/不做🥲、有勇氣辭職👍:同為打工仔既我有同感又寫實。
    內地置業收租/退休:多樣野抄考下(我睇blog係抄考股票號碼😆)。好似我呀妹咸魚一條月光族,不如供樓當強制儲蓄,香港有物事又可以多個地方走佬用🤣
    比較:在所難免,我活在自己世界所以還好,不學無術文武不全,估計成世都係基層工萬幾蚊,我有我玩法就是了🙃

    你有更新咪會睇囉~~估計自由左就hea更👻自由路上一樣慢慢黎、一切隨緣

    閒人一名@年

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係咁,因為我都比較懶更新,所以都驚訝原來都有人睇😆,
      Anyway,多謝你留言=)

      刪除
  4. 哈哈!謝謝你的留言。
    我會加的,也謝謝你的分享:)

    回覆刪除